A legutóbbi posztunkban ígértük, hogy egy kicsit megnézzük, hogy milyen válaszokat adtatok a pályanapokkal kapcsolatban. (Aki nem emlékszik az előző posztra, annak megnyugtatásképpen “nagyon régen volt” az. Bocsánat mindenkitől, aki nap, mint nap várta, de a szabadságos szezon már csak ilyen.)
Visszatérve a lényegre. A pályanapokra igény van a közösség részérő, legalább is ez látszik a kitöltött kérdőívek alapján. A kitöltők 75% szívesen részt venne a pályanapokon. Sőt 50%+ évente több alkalommal is pályanapozna.
Az eredmény azért érdekes, mert a tavaszi pályanap sem volt teltházas és most még úgy látszik, hogy az őszi sem lesz az. (Vagy még mindenki aki akar jönni, szabadságon van és majd augusztus végén, szeptember elején fog jelentkezni, csak le ne csússzon a jelentkezésről.)
Sajnos a pályanap költségei folyamatosan nőnek, a részvevők száma pedig korlátos kell, hogy legyen amiatt, hogy mindenkinek aki ott van, legyen lehetősége kiélvezni a pályát és az autóját, így nálunk is emelkedtek az árak egy kicsit. De, ha jól tudjuk még mindig mi adjuk a legtöbbet a legkevesebbért. Lesz időmérés, mindenki közel azonos sebességgel közlekedőkkel fog a pályán menni, lesz fotós és lesznek díjak is.
A szeptember 10-i pályanap részletei itt tekinthetőek meg a jelentkezési linkkel együtt.
Gyertek, gyertek most is, hogy jövőre is rendezhessünk pályanapot. Találkozzunk az M-Ringen szeptember 10-én!
Egy pár napot megcsúsztam a kérdőív eredményeinek ismertetésével. Ne haragudjatok! 🙂
Ígértem, hogy a ebben a részben a külföldi túrákat elemezzük egy kicsit.
Nagy eltérést nem fog mutatni az egy napos külföldi túrák kedveltsége a magyarországi egy napos túrákhoz képest. Szerencsére ezt is szeretitek.
Az esetek nagy részében ez a tipusú túra általában Szlovákiába vezet, talán azért mert az északi szomszédunk sokatoknak elérhető. Tavaly azért egy napos túrán voltunk a Sógoroknál is, a keleti és a déli szomszédok eddig még kimaradtak a rövid átruccanásokból. De ha van ötletetek, útvonalatok, jelezzétek felénk és összehozzuk.
A több napos külföldi túra jól láthatóan csak egy korábbiaktól kisebb csoport igénye. Egyesület szervezésében is régen volt.
Viszont akit érdekel, annak idén is van erre lehetősége részt venni legalább egy több napos túrán, ott van például az SMX Grand Tour, amire még lehet jelentkezni. Részletek itt. (Bocs ez a reklám helye volt.)
De ha elkülditek a programok kukac miataklub pont hu-ra a külföldi túrátok részleteit, amit Ti szerveztek, felrakjuk az eseménynaptárba és akkor mindenki láthatja.
A következő bejegyzés a pályanapokra való igényetekről fog szólni. Ha lehet spoilerezni, mi meglepődtünk egy kicsit az eredménytől….
Ígéretünkhöz híven jöjjön a magyarországi programokkal kapcsolatos felmérésünk eredménye.
Ha röviden kellene összefoglalni, az látszik a szavazatokból, hogy az egy napos túrákat nagyon szeretitek. Ezt eddig is sejtettük, csak nem tudtuk ennyire pontosan. 🙂
A társaság nagy része a magyarországi egy napos túrákon vesz, venne részt elsősorban. Na de egy hogyan is néz ki a grafikonon? Valahogy így:
Elég meggyőző? Nem?
Ettől jelentősen eltér a több napos magyarországi túrákra való igény, ami számunkra egy kicsit meglepetés volt. Azt gondoltuk, hogy nagyobb rá az igény.
Mindenesetre látszik, hogy néha napján egy-egy több napos túra is belefér a csapatnak, legfeljebb nem száz autóval megyünk, hanem kisebb csoportokban.
Bíztatunk mindenkit, hogy Egyesülettől függetlenül szervezzen egy napos túrákat, azokon az útvonalakon, melyeket ismer és jelezze a programok@miataklub.hu e-mail címre, hogy feltudjuk tüntetni az eseménynaptárba.
Legközelebb a külföldi túrákkal kapcsolatos felmérést osztjuk meg Veletek.
Ha van véleményetek, javaslatotok, ne tartsátok magatokban, írjátok le itt a fórumban.
Köszönjük szépen mindenkinek aki kitöltötte a kérdőívünket. Igazán értékes információkat, ötleteket osztottatok meg velünk. Lesz miből ötletet meríteni. 🙂
Arra gondoltunk, hogy megosztjuk Veletek részletekben azokat az összesített eredményeket, amit egyenként Ti adtatok. Megpróbálunk minden nap egy-egy területet áttekinteni, így Ti is egy kicsit szokjátok az új weboldalt és mi is tudunk tartalmat szolgáltatni.
Csapjunk bele!
Az első kérdés arra vonatkozott, hogy milyen megoszlása a kitöltők korának. Ezt akár vehetjük az MX-5-ös tulajdonosok megoszlásának is.
Az összes kitöltőknek csupán csak 4% volt a hölgy, itt azért egy magasabb részvételre számítottunk a szebbik nem oldaláról.
Az “egyesületi tagok” vs. “nem egyesületi tagok” kitöltési aránya megfelelt a Pareto elvnek, azaz a 80-20-as szabálynak:
A következő részben a magyarországi programokat elemezzük ki.