Jó ötlet ez a téma, gyorsan megosztom az én tapasztalataimat is a témában.
Először egy gyári használt leömlővel próbálkoztam, de az is repedt volt még több helyen is mint az enyém. Végül az IL Motorsportos 4-1 rozsdamentes variánsánál kötöttem ki. Ez méretpontos, szépen van heggesztve, jobb a kialakítása is és szép a hővédő lemez is ami jár hozzá. Ami nem tetszett annyira, hogy szebb eldolgzást vártam az éleken és a hozzá adott csavarok és tömítések gagyik. A hővédő lemez rögzítése is nehézkes, nehéz hozzáférni a csavarokhoz és kellett plusz alátétet tennem a lemez és a leömlő közé is, hogy rendesen meg lehessen szorírani a csavarokat.
Látszólag ugyan ilyet lehet kapni az ebayen is jelentősen kevesebb pénzért, kérdés annak milyen a minősége.
Legjobb át-érték arányú megoldásnak – amennyiben nem cél a tuning – én is a 4-2-1 NB leömlő átvételét tartom. Még olcsón beszerezhető és bőven van belőle. Hátránya, hogy módosítani kell rajta. Más a katalizátor oldali csatlakozás, a rögzítés a váltóharangra, valamint meg kell hosszabbítani a lambda szonda kábelét. Szép hővédő lemezt találni már sokkal nehezebb hozzá sajnos, ha a gyári kinézet a cél.