• This topic has 7 hozzászólás, 4 résztvevő, and was last updated 1 év telt el by Sztif.
8 bejegyzés megtekintése - 1-8 / 8
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #14103
    Sztif
    Felhasználó

    Ha nincs abs akkor állóra tudod fékezni a kereket ha az most is megy akkor kvázi nagyobb lassulást nem tudsz elérni mert a gumi behatárolja.

    Viszont itt egy kis videós anyag milyen gyári fék volt NA/NB esetén. Ezeket oda vissza tudod cserélgetni is ha beszerzel  hozzá minden elemet.

    https://youtu.be/c_bnu3u5JJ0?si=OJzBpizy_EYwqWlq

    #14102
    Balint
    Felhasználó

    Hátul 231-es.

    Jelenleg is 15-ös van rajta (NB gurulója). új gumit tettem rá idén Uniroyal rainsport 5 . ABS nincs.

    #14101
    Sztif
    Felhasználó

    Fékerő kérdés az érdekes. Ott inkább a fékbetét anyaga ami dönt illetve a gumi. Ha a mostani fékeddel is tudsz úgy fékezni ,hogy álljon a kerék vagy ABS működjön akkor a lassulás akkor sem tud nagyobb lenni ha nagyobb a fék. A fék mérete inkább azt befeolyásolja mennyire melegszik el a fék.

    Ellenben a 230 fék elég kicsi ott jó upgrade lehet a 250 es. Igazából a 230 féket annyira nem ismerem de neten rengeteg adat van róla. Fontos megnézni a főfékhengert mert valószínű azt is kell cserélni.

    A 270 es féknél már kell 15 felni 250 nél még tud 14 felni is lenni az autón.

    #14100
    Balint
    Felhasználó

    Talán a fékerőt keveslem, illetve a pedálérzet sem a legjobb, most cseréltem betéteket, illetve 231-es hátul a tárcsát előle trw betét hátul ATE került.

    #14099
    Sztif
    Felhasználó

    Szia

    Igazából az a kérdés mi van rajta most ? Korai NA kon 235mm fék volt később már az is megkapta a 255mm féket mint az NB is. Ha neked az előbbi van akkor már ez lehet egy fejlesztés. A 255 fékhez már vannak jó betétek ami szintén előre lépés.

    Illetve még ott van az NB nagyfék  a 270 tárcsa mint opció azt is fel lehet tenni.

    Ha ez is kevés van 4 dugós első nyereg wilwood, v-max , stoptech… de az már komolyabb cucc 🙂

    Igazából az is kérdés miben merül ki a gyenge fék ? Hamar elmelegszik? Kicsi a fékerő? Rossz pedálérzet? Stb…

    #14098
    Balint
    Felhasználó

    Sziasztok,

    Keveslem a féket az NA-mon, milyen lehetőségem van, “izmosabb” féket tenni rá? NBFL-ét?

    #13988
    CastorX87
    Felhasználó

    Sziasztok!
    Nemreg csatlakoztam a “klubhoz” egy “MX-5 ND2 RF G184”-gyel (bar sajnos csak külföldröl, ami annyibol azert jo, hogy itt jobbak az utak).

    Nagyon testszik az auto, csak sajnos van egy-ket dolog amin lehetne javitani. Az aprosagok utan (csomagtartoba zajcsillapito folia, kisebb antenna, kicsi polc a “kesztyűtartóba”) arra gondoltam, hogy egy kevesbe zsebbenyulos dologgal kezdem, megpedig egy fekbetet cserevel. Emiatt irok most. Van valakinek tapasztalata “gyari tarcsa + EBC Black stuff” kombinacioval? Esetleg valami egyeb fekbetet ami tenylegesen valtoztat valamin, esetleg tarcsa + betet kombo az EBC-töl vagy valaki mastol, vagy valoban csak a big-brake upgrade ami szobajöhet?
    Elöre is köszönöm a valaszokat!

    #13175
    Hunya
    Adminisztrátor

    Fék upgrade, big-brake kit, betétek, tárcsák, minden ami fék upgrade.

     

     

8 bejegyzés megtekintése - 1-8 / 8
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

©2024 Magyar MX-5 Klub - © Minden jog fenntartva!

KAPCSOLAT

Küldés folyamatban

Bejelentkezés

vagy    

Forgot your details?

Create Account