Progress kutyacsontokra cseréltem le gyári szettet és ég+föld a különbség kanyarokban. A billegés szinte teljesen megszűnt, úgy, hogy rugózás maradt a gyári. Abból jobb, mint a konkurencia, hogy a hátsó rúdhoz tartozik két külön keret, ami fővázhoz csatolja egész szerkezetet és a rudakon van központosító, így nem tudnak elmászni pozicióból. A komplett csere 5 óra volt egyedül.
Ezután kapott járgány egy IL Motorsport E+H merevítő és egy RoadsterSport V2 toronymerevítő szettet. Ezt kifejezetten a rossz útminőség miatt szereltem be, billegésen csak minimálisan segít. Ajtókat KenAuto perselyek tartják.
Sziasztok, nem túl hozzáértőként érdeklődnék, hogy az ND gyári futómű problémát (nagyot billen a felépítmény a kanyarban) is lehet orvosolni az RX8-as stabilizátor rúdra cserével vagy csak az NC -hez megoldás ? Ha igen,hol lehet ilyet vételezni és milyet érdemes beletenni ?