Április 5-én megy Laleehoz olajcserére, meg minden olyanra amire az OT-hoz szükség van. Remélem nem lesz vele semmi baj.
Mikor 2 éve utoljára láttam az alját, egy gramm rozsda sem volt rajta, azóta havat, esőt nem látott, fűtött garázsban várja a szebb napokat.
Kopival ma beszéltem, valamikor kiugrom a belső kárpitért, hogy mire Laleehoz megy, meglegyen (a jobb lábtérben kiömlött vmi kék festék benne, már így vettem).
Az eredeti üléseket holnap felveszem és elviszem kárpittisztításra, hátha sikerül megmenteni őket.
Ma írtam időpontkérést az Autóklubnak, április 14-én és 28-án is van OT vizsga Újpesten. Azt ígérték, hogy keresni fognak.
A vizsga előtt még akarok egy teljes polírt és belső tisztítást neki, hogy minden rendben legyen.
Az ND tavaly október végén kirepült, csak az NA maradt.
Leömlőt akartam venni az ND-re, de aztán rájöttem, hogy nincs értelme, mert annyit nem adna, de macera viszont lenne vele.
Kompresszor vagy a turbo jobb megoldás lenne, csak baromi drága, ráadásul illegális, én meg már öreg vagyok a rendőröktől rettegni. Így vagy elfogadom, hogy az ND ennyit tud erőben, ami amúgy bőven elég. Csak hát az a kis ördög, ugye…
Szóval gondoltam megszondázom a piacot, aztán meglátjuk. Hát a FB ND topikjában rá is tértem a dologra, ami gyakorlatilag még aznap 3 vevőjelöltet is hozott.
A felajánlott vételár, ill. a felhalmozott extra alkatrészek árát beírtam a hahu-ba, ami egyből a Boxster felé terelte az érdeklődésem. Találtam is egyetlen egy olyan példányt, ami megfelelőnek látszott és elmentem megnézni/kipróbálni.
A próbát követően pedig meg is állapodtam Robussal, aki ma – egy kis alkatrész kiszerelést követően – el is vitte az autót.
A Klubot nem hagytam el, hiszen az NA megvan. 2022 februárjában töltötte be a 30-at, így idén kicsit visszakerülhet a fénybe, amire az ND miatt, az elmúlt két évben nem igazán volt lehetősége.